• bg

Pagbiyahe sa kalibutan gamit ang RockyPlay sa sikat nga online board game market

Dul-an sa napulo ka tuig alang sa termino nga "board game" nga nahibal-an sa tanan sukad kini unang gipaila sa China.Apan ang pagbag-o sa mga dula sa board sa offline ngadto sa mga dula sa online nahimo nga dili lamang usa ka bag-ong paagi sa panahon sa network apan usa usab ka bag-ong oportunidad sa palibot sa epidemya.Dad-on ka sa RockyPlay team aron mag-focus sa Werewolves of Miller's Hollow, usa ka sikatinnovation board gamesa merkado sa gawas sa nasud.

Among Us nakaabot sa pinakataas nga punto sukad kini gilusad sulod sa duha ka tuig tungod sa yano nga sosyal nga gameplay.Uban sa pagkapopular sa Among Us, daghang mga dula nga adunay parehas nga dula ang mitumaw sa merkado sa paglabay sa panahon, nga sa tinuud nahisakop sa dula sa Werewolves of Miller's Hollow, bisan pa nga lahi ang mga tema.Niadtong Oktubre 2021, ang Super Sus, usa ka werewolf nga dula nga gihimo sa Giant Interactive, unang gisulayan sa Southeast Asia ug opisyal nga gilusad sa mga merkado sa gawas sa nasud paglabay sa usa ka bulan.Pagka-Hunyo ning tuiga, ang cumulative downloads sa dula milapas na sa 15 milyones.

Uban sa gameplay niini nga nagsunod sa tradisyonal nga werewolf game setting, ang Super Sus nagpresentar og gamay nga babag alang sa mga magdudula nga naladlad niini nga matang sa dula aron makasugod.Sa usa ka duwa, adunay 10 ka magdudula, lakip ang 8 ka tripulante ug 2 ka insider.Ang mga tripulante modaog human makompleto ang tanan nga mga buluhaton sulod sa limitasyon sa panahon, samtang ang mga insider kinahanglan nga gub-on ang mga pasilidad sa mapa o patyon ang mga tripulante aron mapugngan sila sa pagkompleto sa mga buluhaton.

Niadtong Mayo ning tuiga, ang Giant Interactive miingon sa presentasyon sa kita nga kini magbukas sa mga merkado sa gawas sa nasud pinaagi sa mga breakthrough sa bahin sa produkto, nga gimaneho sa mga produkto nga naugmad sa kaugalingon.Ang Super Sus nahimo na karon nga usa ka kwalipikado nga payunir, ug aktibo usab nga nag-deploy sa mga operasyon sa India, Latin America ug Middle East, gawas sa Southeast Asia.Tungod sa maayo kaayo nga pasundayag niini nga dula, ang Giant Interactive miingon nga madugangan ang pagpamuhunan niini sa Super Sus sa umaabot ug ma-optimize ang negosyo sa palibot sa mga panit, pagsul-ob ug uban pang personal nga serbisyo, nga nagtinguha nga himuon kini nga usa ka global nga produkto sa IP.

Uban sa misyon sa "pagsugod sa imong virtual nga kinabuhi" ug ang panan-awon sa "pagtukod sa unang sosyal nga talan-awon sa meta-uniberso", ang RockyPlay, usa ka subsidiary sa Panshi Group, naghatag og "content + social interaction" nga interactive nga plataporma alang sa global nga mga rehiyon, nagdala sa makapaikag , multi-source ug over-time nga sosyal nga kasinatian sa lokal nga mga kabatan-onan, ug padayon nga nagtagbaw sa ilang espirituhanong pagpangita.Ubos sa makabalda nga kinaiya sa kinabuhi ug bag-ong sosyal nga balud nga gidala sa "Z Generation", ang RockyPlay naglansad sa usa ka bag-ong sosyal nga produkto nga naghiusa sa digital nga kinabuhi sa kalingawan sama sa pakigdeyt, mga dula, trabaho ug pagtuon, nga adunay katuyoan nga mapauswag ang immersive nga kasinatian sa digital nga kinabuhi sa tiggamit ug pagtukod og virtual social network para sa mga batan-on.


Oras sa pag-post: Ago-02-2022